Keby logá obľúbených značiek ovplyvnili ich produkty …

Obrovské marketingové kampane a nablýskané reklamy väčšinou neodzrkadľujú celú pravdu o produktoch a službách, ktoré propagujú. Samozrejme, hlavným cieľom je predať a zarobiť. Uvedomuje si ale koncový spotrebiteľ všetky (aj tie tienisté) stránky kupovaných produktov?

Niekto áno, niekto nie. A práve druhej spomínanej skupine sa snaží zaujímavým spôsobom pootvoriť oči taliansky produktový dizajnér Marco Schembri, ktorý sa postaral o sériu trefných ilustrácií, ktoré zobrazujú logá svetoznámych spoločností tak, akoby na nich vplývali ich vlastné produkty. Nájdeme tu teda tučný McDonald, dorezaný Gillette, rozmazanú Absolut vodku. Musíme poznamenať, že pán Schembri naozaj trafil ten povestný klinec po hlavičke, čo poviete?

McDonald’s

Absolut

Starbucks

Gillette

Zippo

Durex

Nutella

Braun

Redbull

Nestlé

Čo si o tom myslíš? Zapoj sa do diskusie!

komentárov

ZDROJbehance.net
ZDIEĽAJ NA: